• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Kuchnia koreańska: Przepisy na bulgogi i kimchi jjigae

Od zawsze wiadomo, że prowadzenie własnego biznesu jest kwestią trudną. Naturalne jest, że przynosi to konkretne przychody, niemniej jednak trzeba wiele zachodu, aby pozyskać dobrych konsumentów. Niejeden przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż podstawą jest jak najlepsza reklama. W zależności od tematu, którym się zajmujemy, może to być reklama w gazetach lub w telewizji lub też bartel – pudełka reklamowe, na medale. Liczni reklamują się jedynie w Internecie. Pozostali oczekują tylko na pocztę pantoflową. W sumie to żaden przypadkowy klient się o danej firmie nie dowie, jeśli nie zainwestujemy w reklamy. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że niewinne pogłoski mogą być reklamą, a więc konkretną wiadomością o danej firmie. Bywa też tak, iż nawet negatywny artykuł w prasie traktujący o nas staje się darmową reklamą mimo treści w nim napisanych. Prawdziwe więc jest stwierdzenie, iż trzeba zadbać, aby po prostu o nas było głośno – bez znaczenia czy pozytywnie czy negatywnie. Zawsze będzie to jednak reklama.

1. Kontynuuj

2. Znajdź tutaj

Kuchnia wietnamska: Przepisy na pho i banh mi

Categories: Kulinaria

Comments are closed.